نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

دادگاه استوکس به تعویق افتاد!

  • کد خبر: ۴۹۶۹۱
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
دادگاه استوکس به تعویق افتاد!
رسیدگی به پرونده شکایت نامزد سابق آنتونی استوکس که قرار بود دیروز در دادگاه منطقه همیلتون کانتی اسکاتلند صورت بگیرد، به‌دلیل نقص مدارک به تعویق افتاد.
به گزارش شهرآرانیوز، گویا گزارش‌هایی تلفنی ویژه درباره این پرونده یافت شده است که نیاز به بررسی بیشتر دارد. گزارشی که می‌تواند در رأی نهایی کامل تأثیرگذار باشد و حتی به زندانی‌شدن استوکس منجر شود.
 
در‌نهایت با موافقت استوکس و تیم وکلایش با دادستانی، قرار شده است تا جلسه دادگاه به تعویق بیفتد. سال گذشته دادگاهی در انگلیس حکم داده بوده که آنتونی استوکس تا ۴ سال حق ندارد با نامزد سابقش تماسی برقرار کرده یا برای او ایجاد مزاحمت کند. نقض این حکم دادگاه توسط استوکس عاملی بوده که باعث شده است حکم جلب او صادر شود و به‌همین‌علت بوده که او زمستان گذشته در بدو ورود به لندن بازداشت شد.
 
دادستان در دادگاه اعلام کرد که استوکس سال گذشته با فرستادن چندین ایمیل و پیامک برای نامزد سابقش به او توهین‌های متعددی کرده و از الفاظی تهدیدآمیز استفاده کرده است. استوکس همچنین متهم است که با پدر‌و‌مادر نامزد سابقش تماس گرفته و درباره دخترشان الفاظ نامناسب و توهین‌آمیز استفاده کرده است. این در‌حالی است که بر اساس حکم دادگاه هر گونه برقراری تماس استوکس با نامزد سابقش یا خانواده او ممنوع شده بود.
 
استوکس با دستبند در دادگاه بخش همیلتون حاضر شده بود و با رد ادعای دادستان، خود را بی‌گناه دانسته است. در‌نهایت این دادگاه استوکس را با قرار وثیقه، موقت آزاد کرده و او باید در روز ۹‌اردیبهشت در جلسه بعدی دادگاه حاضر شود.
 
طبق گزارش دیلی رکورد، ۲ هفته پیش نیز به آنتونی استوکس هشدار داده شده که در صورت عدم تمکین از احکام رسمی دادگاه، ممکن است زندانی شود. مهاجم سی‌ودوساله ایرلندی قرار بود تحت اختیار مددکاران اجتماعی قرار بگیرد، اما در ملاقات با آن‌ها حاضر نشده بود. مایکل گالن، در دفاع از استوکس گفت: مددکار اجتماعی قرار بود با آقای استوکس صحبت کند، اما او در آن زمان در ایرلند بود و من پیغام دادم تا با آن‌ها تماس بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->